ELŐZMÉNY
Tisztelettel néhány pontosítást
tennék az átmeneti felségjelzések ügyében.
A Groszi általi hivatkozás, a Pápát szállító gépre téves. A
730-as gép a kíséret szállítását végezte. Őszentsége a
10446-os Psz/ passzazsírszkíj szalon/ gépen repült, mindkét
látogatása alkalmával.
A Pápa első alkalommal 1991. augusztusában járt hazánkban,
tehát, ha a Nagy Andris által említett időpontok helytállóak
a felségjelzések használatára, akkor Őszentsége már az ék
alakú felségjelzéssel ellátott gépen repült.
Nem szeretnék senkivel vitába keveredni ilyen dolgokon!
A pápaszállítást, mint
Helikopter mechanikus végigcsináltam. A mi századunk
csinálta a helikopteres szállítást, majd pár év múlva a
10446-os gép mechanikusa lettem, azé amelyik a Pápát
szállította anno. 1991.-ben, még deszant gépet üzemeltettem.
De örülök az ilyen témáknak, mert mindenféle emlékek jönnek
elő általuk.
Amúgy, mint magánember csak gratulálni tudok a múzeum
honlapjához, és megköszönni, hogy van, aki ilyenre áldozza
az idejét. (aaah..!{HS}) Az ott
dolgozókat személyesen ismerem, Nagy Andristól Magó
Karcsiig. A múzeumban kétszer voltam kisegítő munkás,
2003.-ban, és 2004.-ben. Azóta persze fejlődik, szerencsére,
és jó látni, a pozitív változásokat.
Bocsi, hogy ezzel untatlak. Ígérem többet nem teszem, de ha
találok hozzászólni valót, azt meg is fogom tenni.
Tisztelettel: Hortobágyi Zsolt
Kedves Zsolt, légy szíves máskor is
untatni minket! A honlapot rengeteg nem repülő, de
repüléstörténet és -technika rajongó olvassa. A Nektek
mindennapos esetek számunkra nagyon érdekes és izgalmas
sztorik! Nagyon örülnénk ilyeneknek! (HS)
|