REPÜLŐMÚZEUM  SZOLNOK

Hortobágyi Zsolt: A "Papacopter" átmeneti felségjelzése

 

ELŐZMÉNY

 

 

Tisztelettel néhány pontosítást tennék az átmeneti felségjelzések ügyében.
A Groszi általi hivatkozás, a Pápát szállító gépre téves. A 730-as gép a kíséret szállítását végezte. Őszentsége a 10446-os Psz/ passzazsírszkíj szalon/  gépen repült, mindkét látogatása alkalmával.
A Pápa első alkalommal 1991. augusztusában járt hazánkban, tehát, ha a Nagy Andris által említett időpontok helytállóak a felségjelzések használatára, akkor Őszentsége már az ék alakú felségjelzéssel ellátott gépen repült.
Nem szeretnék senkivel vitába keveredni ilyen dolgokon!

 A pápaszállítást, mint Helikopter mechanikus végigcsináltam. A mi századunk csinálta a helikopteres szállítást, majd pár év múlva a 10446-os gép mechanikusa lettem, azé amelyik a Pápát szállította anno. 1991.-ben, még deszant gépet üzemeltettem. De örülök az ilyen témáknak, mert mindenféle emlékek jönnek elő általuk.
Amúgy, mint magánember csak gratulálni tudok a múzeum honlapjához, és megköszönni, hogy van, aki ilyenre áldozza az idejét. (aaah..!{HS}) Az ott dolgozókat személyesen ismerem, Nagy Andristól Magó Karcsiig. A múzeumban kétszer voltam kisegítő munkás, 2003.-ban, és 2004.-ben. Azóta persze fejlődik, szerencsére, és jó látni, a pozitív változásokat.
Bocsi, hogy ezzel untatlak. Ígérem többet nem teszem, de ha találok hozzászólni valót, azt meg is fogom tenni.
Tisztelettel: Hortobágyi Zsolt

 

Kedves Zsolt, légy szíves máskor is untatni minket! A honlapot rengeteg nem repülő, de repüléstörténet és -technika rajongó olvassa. A Nektek mindennapos esetek számunkra nagyon érdekes és izgalmas sztorik! Nagyon örülnénk ilyeneknek! (HS)