|
Törzskeret darab a 20mm-es SVAK gépágyú befogatással. |
|
Az
FN változatra jellemző három egymás melletti nyílásból a
középső látható a megtalált hővédőlemezen, ez bizonyítja,
hogy melyik típus változat. |
|
A
La-5F és a La-5FN hővédő lemeze a levegő elvezető nyílások
számában és elhelyezkedésében különbözik. A részletrajzon
látszik az FN változat három egymás melletti nyílása. |
|
Műszerfal-darab |
|
Egy szerelőnyílás belsejét és külsejét barna alapozó
festékkel festették le. |
|
Faborítás-darab |
|
Bakelitborítás-darab |
|
Fekete festék alatt látszik a barna festék |
|
Ezen a lemezen látható az AMT-7 kék, AMT-6 fekete és AMT-4
zöld átszóródása, ezért valószínű, hogy ez volt a gép álcázó
színe. |
|
Vászon darab. |
|
Lábpedál bőrszíjai. |
|
Bekötő hevederek fém szerelvényei. |
|
Gyorszár fészke. |
|
Adattábla 1. |
|
Adattábla 2. |
|
Adattábla 3. |
|
Adattábla 4. |
|
Ezen a lemez darabon az AMT-7 kék szín át lett festve a
sötétebb repülő lakk kékkel. A lemezen látható átfestési
nyomok a használatból adódó sérülések tábori javítására,
vagy a repülőgép felújítására utalhatnak. |
|
Belső terek zöld színű alapozója. |
|
AMT-11szürke szín, alatta az ALG-5-ös zöldes színű
alapozóval |
|
Látszik, hogy kéket festettek ecsettel az eredeti zöld és
fekete festékre. A lemezen látható átfestési nyomok a
használatból adódó sérülések tábori javítására, vagy a
repülőgép felújítására utalhatnak. |
|
Az
átütött motorszámok. |
|
Az
eredeti motorszámok. |