Tisztelt
Sándor!
Egy kis
kiegészítéssel tudok szolgálni a Ka-26-ossal kapcsolatban:
1) Az oldalkormány működése a következő: A jobb pedál
belépésének hatására a felső rotorlapátok szögei csökkennek,
az alsó rotorlapátoké növekednek (balra ellenkezőleg),így
reaktív nyomaték képződik, ennek következtében a gép
harántirányban elfordul.
2) a Botkormányon lévő kapcsolók:
A markolat közepe táján srégen a trimm szerkezet gombja van,
felette a védőkupakos a vészleoldó kapcsolója
(teheremelésnél-mg repülésnél). Mellette a fém színű kör
kapcsoló a fényszóró mozgatására szolgál, elől mutató ujjal
pedig a fedélzeti rádió berendezést lehet üzemeltetni.
Amennyiben van rá igény tudok küldeni be szkennelt
gépkönyvrészletet is a típushoz (kb. 100 oldal).
Üdvözlettel.: Szép Richárd
|