Üdvözlet!
A Jetfly.hu oldalon láttam a múzeum linkjét és
megnéztem. Nagyszerű oldal! Hallottam már rólatok de
még nem voltam ott és a weboldalt sem ismertem.
Látva a sok jó képet eszembe jutott, hogy ahol én
repülök (Toronto mellett egy kis reptér) szintén van
egy F 104 statikusan kirakva ugyanis a kanadai
légierőnek itt van egy fiókbázisa ahol a kadétokat
képezik, először csak vitorlán, nyári időszakban
(egy-két meleg percet okozva a motorosoknak ugyanis
csak egy beton van és ők a füvet használják ami
párhuzamos a pályával és közvetlen mellette van).
Emellett itt van lekonzerválva néhány régebbi harci
gép kisebb nagyobb hiányosságokkal... Persze ezt
kevesen tudják mert a bázis nem publikus...
Van CF-5 ami hivatalosan
CF-116 Freedom Fighter néven volt rendszeresítve
Kanadában. Azt én sem értem, hogy mit keres itt egy
török lajstromú F 104-es?
Érdekes mindenesetre. Ha esetleg érdekel, szívesen
csinálok képeket ha jó lesz az idő
(és kémkedésért sem fognak
100 évre ítélni emiatt..
)
Van egy elképzelésem az
egyik kérdéssel kapcsolatban. Az ismeretlen márkájú
gyújtómágnes (RB) véleményem szerint a Robert Bosch
nevet takarja. Találtam egy hasonlót az ebay-n
amiről az eladója azt feltételezi, hogy a
20-30-as évekből származik valami Chrysler
kocsiból ami lehetséges is mivel
abban a korban a Bosch volt a meghatározó
ebben a szegmensében a járműiparnak az
USA-ban.1910-ben nyitottak az első gyárat
Springfieldben.
Ez az én verzióm.
Üdvözlettel : Muszely Zsolt
Airshow 2008.
Winnipeg 2008. november