Szia!
Nagyon jók a képek a párnás Mi-8-ról..
a képek megjegyzéséhez néhány hozzáfűzni valóm
lenne..
|
|
A bejárati lépcső egyes
gépeknél észrevehetően nehezebb volt, mint a többi,
de a képen a párnás lépcsőjéről hiányzik a korlát.. |
|
A termetes üzemanyagtartály
megegyezett a deszant változat tartályaival. Volt
három gép, ettől nagyobb tartályokkal, azok a 10445,
10446, 10447 gépek voltak |
|
A gyönyörű
csipkefüggönyöket mindenki megtanulta utálni, aki
valaha is kiszolgálta a párnást. Egyes feladatok
előtt még azt is nézték, a függönyök hogy állnak. Én
egyszer vittem haza, kimosatni őket... Nem
részletezném a nejem hova kívánt az ötletemmel
egyetemben. |
|
A képen látható piros
létra nem a gép fedélzeti tarozéka. Ez egy földi
tartozéknak minősülő létra. Az eredeti fedélzeti
létra ettől sokkal kisebb és "légiesebb" volt.
Viszont nagy keletje is volt a reptéren... |
|
A
ruhatárban található kerek nyílás a földi hőlégfúvó
kocsi tömlőjének csatlakoztatási helye, ilyen
található még a reduktor burkoló lemezeken is. Ezen
keresztül lehetett az
előmelegítésre/jégtelenítésre szolgáló meleglevegőt
a gép belsejébe vezetni |
|
A faroktartóban a sodrony
valóban a faroklégcsavar állászsögét szabályozta, a
másik pár sodrony ennek a tartalékja. A vizszintes
vezérsík fix bekötésű. Beállítási szögét csak a
földön lehetett állítani. |
|
A pilótafülke mögötti stoki
a párnásokon az utaskísérő űlőhelye volt. Eredetileg
ugyanolyan kárpitozással, mint az utastér többi
része |
|
Ez is egy
hangrendszer. Ez a fedélzeti technikus CPU
kezelőpultja, vagyis az egymás közti "telefon"
kezelőpultja. |
Ennyit szerettem volna a
képekhez hozzátenni, amelyek egyébként nagyon
tetszenek.
További jó munkát.
Üdvözlettel : Hortobágyi Zsolt |