|
Már nincs a Múzeumban, sőt,
eltűnt szem elől. Az Ősmúzeum rovatban találsz róla néhány
mondatot.
|
2002.03.17.
Budaörsi Repülőtér |
|
Szécsi László
barátunk jóvoltából - ha nem is igaz örömünkre - mégiscsak
viszontláthatjuk az R-06-os Wilgát.
Erre a helyre került a
Múzeumból, az egyetlen múzeumi példány... Ez a kép több mint
négy éve készült. |
|
Balra a
háttérben látsz egy másik Wilgát is, vajon vele mi lett ?
(Lásd lentebb !) |
|
Pedig nem neki
kellene szégyellnie magát ! |
|
Szomorú
társaság... |
|
Valami büszkeség
mintha maradt volna benne. |
|
A cápafogas Li-2
sem utolsó... |
|
A magassági
kormányfelületek valahol a földön hevernek. |
2002.05.31. Budaörsi Repülőtér
Gyanúnk beigazolódott,
Szécsi László barátunk kiigazította a dátumot, ami helyesen
a fenti ! |
|
Ha eddig nem
találtad volna a dolgot elég szomorúnak, nézd meg ugyanőt
három hónappal később.
Ezeket a
Képeket is Szécsi Lászlótól kaptuk.
Köszönet érte ! |
|
Megint ott a
másik Wilga, sőt egy Li-2 is. Ez lesz talán a múzeumi
példány a HA-LIX helyett?
(Vagy ő éppen a HA-LIX?) |
|
Az uralkodó
szélirány: balról jobbra, azaz kb. nyugat-kelet. |
|
A motor már
fedetlen. |
|
A műszereknek
sem árt az időjárás... |
Lássunk végre egy
épkézláb Wilgát is: 2006.09.02. Budaörs |
|
Horváth Balázs képe, köszönjük ! |
Egy apró adalék a
volt múzeumi Wilgához |
|
ÚJ!
"Simon Úrtól úgy tudom,
hogy eredetileg két Wilga érkezett volna Szolnokra a
légi rendészettől. Ki is volt jelölve erre a célra az R-06-os
és az R-07-es gép.
Ezek közül az R-07-es,
átkerült volna Szandára a sportrepülőkhöz, vontatógépnek.
Ezt aztán lefújták, mert akkoriban még Wilgával nem történt
vontatás, és valamiért tartottak ettől a típustól. Később
persze valóban átkerült az R-07-es a sportrepülésbe,
HA-SEF lajstromjellel.
Az R-06-os pedig a múzeumba.
A felvétel a két kijelölt gépet mutatja be."
Simon László archív,
küldte: Groszi |
|
Szegény Wilgát nehezen felejtjük:
Groszi is küldött egy újabb régi képet róla... |