
A gép
előtt álló, kiváló tájékoztató tábla. (Egy "t" betű sajnos
megszökött...)

Egész
alakos képre sajnos nem számíthatunk. A legtágasabb hely is
előbb-utóbb betelik - ezúttal örömünkre.

A bal
szárny felől. A motor hűtőlevegője két (a másik a
túloldalon) viszonylag szűk nyíláson távozik.

Majdnem
hátulnézet. Jól látszik a "Jak-os forma" , ami a II.
világháborús vadász-sorozat 1-3-7-9 gépeire egyaránt
jellemző volt. A szárny és a fülke mögötti rész nagyon
hasonló alakú, a Jak-11 minden bizonnyal a Jak-9 törzsének
nagyarányú felhasználásával készült, kisebb teljesítményű
csillagmotorral ellátott vadász-gyakorló változat.

Hátulnézet.

A
farokrész tisztán klasszikus kialakítású.

A féklapok
kiengedett állapotban.

A "kistesó"
(Jak-18) szárnya lóg bele a képbe, emiatt nem láthatjuk
zavartalan oldalnézetben.

Az orr
alulnézetben, a korhű vörös csillaggal.

A gép
hasa, kétoldalt a főfutó-aknák, középen két kipufogócső,
közöttük egy kisebb cső, feltehetően a motor olajterét
szellőzteti.

A jobb
főfutó, szép állapotban. Külön felhívjuk a figyelmet a
fékcső teljesen korhű,
madzaggal
való rögzítésére (fent a futószár töve közelében).

A bal
főfutó - ugyanolyan szép.

A bal
szárny vörös fényű lámpája.

A bal
szárnyon (és a jobbon is) két katona áll vigyázz-ban. Az
elülső a főfutó, a hátsó a fékszárny kibocsátott helyzetét
hivatott jelezni.

Ez a
célzókészülék több korabeli szovjet géptípusban szerepelt. A
piros gömb a kabintető nyitására szolgált.
|