Nagy András:
a 064-es rejtélye 2. |
A rejtély fokozódik |
Nagy András: |
|
Nagy András:
Katonák a MiG-15 szárnyán |
Fékszárny és főfutó -
Mészáros András cikkéhez |
Neves vendégek a Múzeumban 1. |
Sergei Sikorsky |
Neves vendégek
a Múzeumban 2. |
özv. Horthy Istvánné,
Edelsheim Gyulai Ilona |
Nagy András: A
064-es rejtélye |
Mészáros András cikkéhez |
Lesz-e még Kapitalista Szombat ? |
Néhány hír az új Repülőmúzeum
terveiről |
Kapitalista Szombat 2012.10.13. |
A kilencedik - és lehet, hogy az
utolsó ? |
Bemutató
gyakorlás, Szolnok, 2012.08.15. |
Képek a Tisza hídról |
Bemutató
gyakorlás, Szolnok, 2012.08.16. |
Képek a Tisza-liget felől |
Családi Nap - 2012.
I. |
Statikus rész |
Családi Nap - 2012. II. |
Dinamikus rész |
Amikor a hóhért akasztják... |
Kővári László interaktív előadása |
Kapitalista Szombat 2012.05.19. |
A nyolcadik jókedvű összejövetel |
A
3D hinták első felének felújítása |
Kínzóeszközök újszerű állapotban -
nem eladók ! |
Kapitalista
Szombat 2011.10.08. |
Hetediziglen |
A Légirendészet
Magyarországon |
Az első időszakos kiállítás a
Múzeumban |
Sasok
szemei: fedélzeti radarok |
...amik nem mindig lokátorok. |
Kapitalista
Szombat, 2011.05.14. |
A hatodik |
Családi Nap a
Helikopterbázison |
2011. május |
Az első magyar
motoros repülőgép |
Kvasz-I. - újjáépítve |
A
rejtélyes SzTL-200 |
Hátezmegmi is lehetett volna ! |
Az
új kiállítócsarnok megnyitója |
Ünnepélyes átadás, katonazenekarral |
Első sétánk az új csarnokban |
Európa egy szelete |
Fischamendi ízelítő - itthonról |
Repüléstörténeti kiállítás
Püspökladányban |
Szűzhártya Rióból |
Szubjektív
gondolatok a RIO-3 kapcsán |
A
Jak-18 rádió-berendezései |
Megnézzük belül is ! |
Majak-lámpa |
Villogó vörös fény az éjszakai égen |
Mi nem
hiszünk a babonákban |
A
baljóslatú 13-as |
Egy búcsú
ürügyén |
A
MiG-ek befejezték Magyarországon |
Fogadjuk örökbe 2. |
Egy
halom rozsdás vas - egykori kínzóeszközök |
Kapitalista Szombat,
2010 09.25. |
Rekord létszám, kellemes időjárás |
Elkészült
a gyakorló katapult ! |
A
hátsó udvarból díszhelyre |
Kapitalista Szombat,
2010.05.15. |
A
negyedik |
Pörgettyűs féliránytű |
Iránytű, amelynek fogalma sincs merre van észak... |
512 vagy 912? |
Az
angolokkal megint baj van! |
Fotogéppuska vagy mi... |
Valami, ami nem teljesen az ami |
A
misztikus 628 vagy 10422 (esetleg 128) oldalszámú helikopter |
Misa
bácsi cseszte volna el ? |
Az
NDK örökség |
Kiöregedett helikopterek - néhány száz repült órával |
Kirándulás a
Tanhangárban 2.- "816" |
A
816-os MiG-21F-13 |
Az ék
alakú felségjel |
Nagy
Andris okfejtése |
Kirándulás a Tanhargárban |
Hérincs István fotói |
MiG-23
szárny-állító mechanizmus |
Oktató makett |
Kapitalista Szombat,
2009. 09.26. |
A harmadik. |
Családias légibemutató |
Néha szolnokinak
is jó lenni... |
Fogadjuk örökbe ! |
Gyakorló
katapult apukája lehetsz! |
Előzetes: Másfél új
gép a Múzeumban ! |
Elkészült a Mi-4
új ruhája, és Átvontatásra vár -vadonatújan festve - a
Múzeum új gépe a Mi-8T is. |
Kapitalista Szombat
2009. május 23. |
Ismét remekül
éreztük magunkat ! |
Egy csörlő és egy tragikus
baleset |
Előfeszítés - de
hogyan ? |
Egy különös jelenség |
Szaggatott
kondenzcsík ?! |
Egy adományozás margójára |
Egy pápai
obsitos hálája |
Makettkiállítás 2009. |
Rendkívüli
nyitvatartás a Múzeumban |
Éberség mindenek felett ! |
A régi
Repülőmúzeum madártávlatból |
Ütközések madarakkal |
Milyen kemény
egy madár ? |
Tél a Múzeumban |
Hol a boldogság
mostanában... |
Egyedi építésű
fotokonténer ? |
Segíts
kideríteni ! |
Megvolt az első Kapitalista
Szombat |
A karok
elfáradtak, az arcok mosolyogtak |
MiG-15
fegyverzet-komplexum |
Három gépágyú,
bombák, botkormány, célzókészülék |
Újul a Múzeum ! |
Tényleg ! |
H29L rakéta |
A fehérbe
öltözött bunkerromboló |
GS-6-30 (9-A-621) hatcsövű
gépágyú |
Ilyen nekünk nem
volt! |
Miért ilyen sovány a
júliusi frissítés? |
Mindennek van
oka |
Önjáró repülőtéri
lépcső |
A '60-as évek
tanúja |
Családi nap a
Helikopter-bázison |
Mi-24
sztárfotókkal. |
Plexicsere a MiG-15
bisz-en |
A gép életében
alighanem utoljára. |
Nagyvasak fürdetése |
Légtornász
gőzborotvával |
Légijárművek osztályozása |
Repül a
légijármű múzeum ?! |
Sh-13A |
A Siemes motor
azonosítása |
Katapult |
Gyakorló
katapult-berendezés |
Katapult ülések |
Három
katapultülés az MN gépeiből |
Fényképezőgép
|
Felderítő
fényképezőgép az L-29-ből (?) |
Fedélzeti lokátorok |
Három lokátor a
MiG-ekből |
Rakéta-hajtómű |
Légvédelmi
rakéta hajtóműve |
AN-24
ENGLISH ! |
AN-24
pilótafülke
ENGLISH ! |
APA kocsi
|
A
Mi-1 helikopter kiszolgáló kocsija |
MiG-15 |
MiG-15
gépágyú-egység |
Mi-8 |
Rejtélyes dobozok a Mi-8
fegyvertartóin,
jelzés egy másik gép ajtaján |
Mi-8 a laktanya előtt |
Egy szép állapotú Mi-8-as a
Múzeumtól 200 méterre |
Csapatmúzeum |
A laktanya kultúrotthonában látható
csapatmúzeum kincseiből. |
Régiségek |
Régi képek olyan
gépekről, amelyeknek itt kellene lenniük a Múzeumban. |
Az a bizonyos mellékes |
A FIAT G-222
"mellékhelyisége"
|
Szerszámbemutató |
Egy Mi-8 csúfos
meggyalázása ! |
Hány a "g" Newton úr ?
|
Hány g gyorsulás hat a Mi-24
rotorvégein lévő izzókra ? |
Tűz van, babám !
|
A hely szelleméhez tökéletesen illő
tűzjelző kolomp |
A retusálás örömei
|
Mit lehet kezdeni egy sárga
Delfinnel ? |
A honvédelmi
miniszter parancsa
|
a MiG-15 bisz rendszerből való
kivonásáról |
FIAT G-12
géptörzs |
A világon talán egyedülálló lelet ! |
Fekete
doboz=narancssárga gömb |
Fogadjunk, hogy ilyet se' láttál
még ! |
Mi a neve ? |
Repülőgépek hivatalos és nem
hivatalos nevei |
A
jelzőlámpák fejlődésének 60 éve |
Alaposabban megnézzük a B-24H egyik
jelzőlámpáját |