Varga Kiss
Sándor fotói, Nagy András kép-aláírásaival.

Arado
Ar-79, korának emblematikus túra-repülőgépe,
Horthy
István mind
nevezetes indiai, mind nászútját ilyen típussal tette meg.

Rubik R-22 "Kevély" leszállása.

Reülőgépvezető hallgatók egy Zlin
381 (Bücker Bü-181 Bestmann) előtt.

Klemm 35 motoros oktató repülőgép,
ez a példány a "Pacsirta nevet" kapta.

Vitorlázó repülőgépek (jobb oldalt
R-8 "Pilis", középen takarásban azonosításra vár), egy
Willis Jeep mentőautó és személyzete egy ünnepi alkalommal.

Bücker Bü-131 "Jungmann"

Zlin 381 kissé összetört állapotban
- a feltételezett elkövetőkkel.

Mraz M-1 Sokol négyszemélyes
túra-repülőgép.
Ilyen típusú volt a háború utáni Légirendőrség első repülőgépe.

Bücker Bü-131 "Jungmann" - és sok
ismeretlen ember.

Oktatók és hallgatók egy Rubik R-10
"Szittya" (?) társaságában.

Arado Ar-96

Varga Kiss
Sándor

Egy Hirth motoros Gerle

Összetört Levente-II oktató repülőgép.

Balesetet szenvedett Bücker Bü-131
Jungmann.

K-65 (a Fieseler Fi-156 csehszlovák
gyártású változata) "Gólya" magyar lajstromjellel (HA-GOA,
korábban G 008). Ez az egyetlen példány volt belőle nálunk.

Rubik "Kánya" soros motorral.

Klemm 25 oktató repülőgép.

Jak-18P szovjet felségjellel,
feltehetően a 1962-es műrepülő VB-n (ha ez igaz, akkor
Budaörsön.

Zlin Z-226 "Tréner-6" Budörsön.

Jakovlev UT-2 oktató repülőgép.

Rubik R-8 "Pilis"

Bücker Bü-131 "Jungmann"

Varga Kiss
Sándor ejtőernyős öltözetben, 1950-ben.

Repülőgép
oktatói továbbképző tábor 1958-ban Békéscsabán.


Háttérben egy Jak-9P, minden
bizonnyal a HA-VEA, az alakzat mögött egy Po-2 felső szárnya
sejlik.
|