|
Ilyen gép valószínűleg először és utoljára szállt le a szolnoki betonra. |
|
Az orrkerék
pontosan a vonalon. A
főfutók inkább egy kézikocsi kerekeit idézik. Igaz, nem is
terveztek vele füves tábori repülőtérről való üzemeltetést. |
|
Profilból. Szép
nagy póttartály kellett a hosszú útra. |
|
Udvariasan
hozzák a létrát a szolnokiak. Bizonyára figyelmességből
festették a svéd zászló színeire.
A létráról és a műszaki
háttérről "Kobra" tájékoztat minket a FORUM rovatban. Én
mindenesetre rosszul tippeltem, a kiigazítást köszönöm -
mindannyiunk nevében.
HS |
|
A gép pilótája,
akinek a nevét nem tudjuk.
Győri János:
"A gép 2005.
máj. 09.-én Szolnokon landolt, a 37347 számú SAAB
JAS-37 DI Viggen vadászgép pilótájának neve és
rendfokozata: Anders Jonsson őrnagy." |
|
Lányos zavarban. |
|
A hajtómű lassan
kihűl. Legközelebb akkor lesz forró amikor majdan
beolvasztják. |
|
Népes
fogadóbizottság várta a Viggent. |
|
|