REPÜLŐMÚZEUM  SZOLNOK

Felújítás közben: Me-108

 

A Me-108 (látszatát idéző Nord 1002) bizarr formát mutat a szárnyak és a fülketető nélkül.

Egykor valós oldalszámot és nyíl alakú régi-új felségjelet kapott. A színe természetesen illeszkedik az oldalszámhoz eredetileg tartozó repülőgépéhez.

 

A behúzható főfutó felújítása is remekül sikerült.

Fények játéka a törzs elején.

A fülketető visszaszerelése előtt jól megfigyelhetjük a kabin belsejét.

A műszerfal a Me-108-asnak megfelelőre alakítva (a francia változat másként nézett ki), és hamarosan teljes lesz - ha nem is működőképes...

A két botkormány között természetesen nem a kézifék karja látszik, hanem a főfutókat kibocsátó/behúzó kézipumpa karja.

 

A (mű)bőr borítás kissé bizarr színűre sikeredett, de van !

Baloldalt a gázkar és a légcsavar-állító kar.

Jobboldalt a gázkar mellett az üzemanyag mennyiségét mérő nívócső.