|
A Me-108
(látszatát idéző Nord 1002) bizarr formát mutat a szárnyak
és a fülketető nélkül. |
|
Egykor
valós oldalszámot és nyíl alakú régi-új felségjelet kapott.
A színe természetesen illeszkedik az oldalszámhoz eredetileg
tartozó repülőgépéhez. |
|
|
|
A
behúzható főfutó felújítása is remekül sikerült. |
|
Fények
játéka a törzs elején. |
|
A
fülketető visszaszerelése előtt jól megfigyelhetjük a kabin
belsejét.
A műszerfal a Me-108-asnak
megfelelőre alakítva (a francia változat másként nézett ki),
és hamarosan teljes lesz - ha nem is működőképes... |
|
A két
botkormány között természetesen nem a kézifék karja látszik,
hanem a főfutókat kibocsátó/behúzó kézipumpa karja.
A (mű)bőr borítás kissé bizarr
színűre sikeredett, de van ! |
|
Baloldalt
a gázkar és a légcsavar-állító kar. |
|
Jobboldalt
a gázkar mellett az üzemanyag mennyiségét mérő nívócső. |