 |
A Jak-18
motorburkolata levéve, a műszertér ajtaja kinyitva. Kiváló
alkalom a nézelődésre ! |
 |
A
motortér oldalnézetben.
Elöl a fa tollú állítható
légcsavar, mögötte az öthengeres M-11FR csillagmotor.
A tűzfalon az ovális metszetű
olajtartály. |
 |
Fölül a
gömb alakú tartány a motor indítására szolgáló sűrített
levegőhöz.
Alul egy másik nagynyomású tartály,
feltehetően a főfutók kibocsátásához. |
 |
A
műszerfal mögötti tér oldalnézetben, bal oldalról. |
 |
Kicsit
hátrább lépve látszik a műszerfal is, előttük a gázkar
pultja. |
 |
Jobb
oldalról nézve látszanak a tűzfalra szerelt jeladók, köztük
két üzemanyag-nyomásmérő jeladó.
Előttük az oldalkormány pedáljai. |
 |
Az első
pilótafülke, a növendék munkahelye. |
 |
Bal
oldalt a gázkar pultja, rajta a motor kezelőszervei, a
légcsavar-állásszög állítókarja, a fékszárny-kibocsátó kar
és az oxigéncsap.
Mögöttük a jelzőrakéták tárja. |
 |
A
gázkar-pult, fölül a magassági trimm kereke. |
 |
Az első ülés műszerfala |
 |
A hátsó
ülés mögött elhelyezett rádió "kihelyezett" kezelőszerve az
első ülés jobb oldalánál. |
 |
A hátsó-
és az első műszerfal. |
 |
A hátsó
ülés, rendszerint az oktatóé. |
 |
A hátsó ülés műszerfala. |
 |
A hátsó
ülés kezelőszervei. |
 |
Két tábla
a kabin bal oldaláról. |
 |
|
 |
Adattáblák a hátsó ülés műszerfalának jobb oldaláról. |
 |
A gép
szárnyai - egyelőre a földön. |
 |
A
szárnyon lévő, de a fülkéből jól látható üzemanyag mennyiség
jelző. |
 |
A hátsó
kabin mögötti rádiótér. |
 |
|
 |
A rádió
antenna-árbóca, mögötte a törzsön a rádió-iránytű antennája. |